Krata w każdej postaci

14:41




To już chyba normalne,że zdjęcia przygotowane na post muszą przeleżeć w folderze zanim cokolwiek z nimi zrobię. W poprzednich wpisach, dokładnie rok temu pokazywałam Wam płaszcz w kratę (o tu) i prawdę mówiąc wątpiłam, że również ten wzór będzie modny w tym sezonie. Oprócz pasteli, które prawdopodobnie nie wyjdą ze świata mody przez kilka dobrych lat, tak kratka wydawała mi się przejściowym upodobaniem. Ku mojemu zaskoczeniu, teraz pojawia się wszędzie. Dosłownie. Spodnie, które widzicie kupiłam jeszcze zimą na i sama nie wiedziałam, czy kiedykolwiek je na siebie włożę. Teraz, wiem, że ich zakup to był dobry wybór, a to ile czasu przeleżały zanim przekonałam się do ich kroju - nie pytajcie :)


       

A tak swoją drogą dzisiejsze połączenie (hmm,raczej te późno zimowo - wiosenne) w postaci czarnego sweterka w serek (łup z SH!)  i szarego kardiganu jest jednym z moich ulubionych zestawień. Natomiast dziś, gdzie temperatura przekracza 15 stopni (oh,dzięki!) wybrałabym biały T-shirt, ramoneskę i mokasyny.. a może biały T-shirt, kurtkę jeansową i białe trampki? W każdym razie nie tylko ze spodniami mamy duże pole do popisu, ponieważ w sieciówkach można zetknąć się z kratką w każdej postaci :)






                                                                        




You Might Also Like

2 komentarze

VIEWS