Cashmere sweater & vogue

15:02

Dzisiejsze zestawienie jest zupełnie przypadkowe,
nie mniej jednak wyszło całkiem nieźle. W zimę zazwyczaj myślę wyłącznie o tym aby było mi jak najcieplej, niż to jak wyglądam (chociaż uważam,że obydwie rzeczy da się połączyć,no ale...)  Tym bardziej, gdy nie muszę zdejmować czapki,szalika czy kurtki ,mogę zakryć włosy w przypadku badhairday, czy plamkę na rękawie swojego swetra. Oczywiście mój sposób nie jest dobrym rozwiązaniem, bo już nie raz wyszło tak,że niektóre krótkie spacery kończą się u cioci na kawie..wtedy muszę natychmiast ratować sytuację i zakryć wszelkie mankamenty. Próbuję trochę usprawiedliwić swoją nieobecność lenistwem ,co w zasadzie łączy się z tym co wcześniej napisałam. 












Przechodząc do sedna,pod puchową kurtką, ogrzewa mnie kaszmirowy sweter. Jak wiadomo tkanina sama w sobie jest bardzo puszysta, absorbuje wilgoć (ponad 30%), dzięki temu grzeje, nawet gdy jest wilgotna. Niestety jest najdroższym rodzajem wełny (cena za sweter dochodzi do 1000 zł). W sieciówkach, takich jak np. Mark and Spencer (ten również jest tej marki) można je znaleźć za około 300 zł (kaszmir II gatunku). Dlatego grzechem byłoby nie pochwalić się moją tanią zdobyczą kupioną w second handzie (5zł!)


kurtka - house,
szalik - reserved
jeansy - h&m
sweter - sh (Mark and Spencer)

You Might Also Like

1 komentarze

VIEWS