Things of the month #2

20:50

1. Odkąd w sklepach królują pastele minęło sporo czasu. Trend na łososiowe bluzki nie przypadł do gustu wielu osobom, w tym mi. O ile w tym sezonie broni się pastelowy fiolet  patrzę z przymrużeniem oka na resztę pudrowych kolorów. A skoro o kolorach mowa chyba każda z nas domyśla się o czym będzie mowa. Linia ADIcolor marki Adidas zdecydowanie zdobyła moje serce! Pora na trochę szaleństwa. Chociaż nie nazwałabym szaleństwem ubrania żółtej bluzy, czy zielono - trawiastej koszulki - mimo tego, jednak dla szarych myszek to spore wyzwanie. Ciekawym faktem o mnie jest to,że nigdy nie miałam problemu z kupnem rzeczy w jakimkolwiek kolorze, co nie zmienia poglądu,że w niektórych czuję się mniej lub bardziej pewnie.  Coś więcej o kolekcji? Patrząc na nią widzimy charakterystyczne trzy paski, duże logotypy i kolory, które pod swoimi nazwami kryją pewne cechy : żółty(radość, zabawa i energia), czerwony (kolor emocji i siły), niebieskim (uwielbiany przez wszystkich) i zielonyy (ukłon w stronę natury i nadziei). Ambasadorką jest Polska blogerka Julia Kuczyńska - klik . A Wy jaki kolor wybieracie?


2. W tym poście możecie wychwycić kilka informacji na mój temat. Kolejnym faktem jest to,że zupełnie nie nadążam za nowinkami technologicznymi. Minie sporo czasu zanim wyłapię nową funkcję na Instagramie, nie mówiąc o nowościach sklepowych. Nie robiąc z siebie sierotki, oczywiście wiedziałam czym są i jak działają  smartwatche. Jednak do tej pory widziałam je tylko u sportowców. Szukając zegarka, przypadkowo natknęłam się zupełnie na coś innego.. na zegarek hybrydowy marki Fossil. Największą ich zaletą jest połączenie estetycznego wyglądu (tradycyjny design) i funkcjonalności (kryjąc w sobie funckę SMART). Producent stworzył serię zegarków hybrydowych :Q Nate, Q Crewmaster, Q Gazer i Q Tailor. W odróżnieniu od smartwachy, hybrydy posiadają mechanizmy kwarcowe, zasilane baterią. Ich żywotność plasuje się na około 6 miesięcy pracy. klik 





3. Do tej pory w Polsce można było znaleźć tylko zagraniczne wersje magazynu VOGUE (obecnie w 22 krajach). W tym roku, a dokładnie 14 lutego pojawi się pierwszy numer VOGUE POLSKA. Magazyn, który skupia uwagę głównie na modzie będzie można kupić w kioskach lub zamówić przez stronę internetową. klik

4. Coraz głośniej mówi się o Polskich projektantach, którzy są rozpoznawalni na skalę światową. Tak też może być w przypadku Zofii Chylak. Piękna kolekcja skórzanych torebek zawdzięcza miano it-bags. Modele rozchodzą się w błyskawicznym tempie, a to dzięki dbałym wykończeniom i prostym wzornictwie. #naziwskomiesiąca zdj.zofiachylak model "czarny krokodyl" 





5. Przyglądając się pogodzie za oknem z niecierpliwieniem wyczekuję lata. Deszcz zimą to zdecydowanie nie to, na co czekałam. Piasek, morze... i idealny strój, który możemy znaleźć tu. Muvv to kolejna Polska marka, która zwróciła moją uwagę kilka miesięcy temu. Mocne wcięcia i odważne kroje są ich cechą charakterystyczną. Widziałyście sukienki SURFGIRL? Ten model trafia na moją listę must have.


6. Kiedy ostatnio wspominałam o wymarzonej biblioteczce w głowie miałam już kilka pozycji książkowych, które na pewno się tam znajdą. W tym miesiącu doszedł kolejny poradnik, który nie jest stricte ukierunkowany na gotowaniu ,modzie ,czy sztuce makijażu.Łączy wszystkie elementy, dzięki którym książka staje się ciekawsza a wszystkie te tematy są w jednym miejscu. Jak pozbyć się toksyn i zyskać talię osy? Sięgnijcie po "Eat Pretty Every Day. Rób codziennie jedną rzecz, która doda Ci blasku". 

You Might Also Like

1 komentarze

  1. SUPER post, bardzo lubię takie kolory

    Zapraszam do siebie,
    Miłego dnia kochana, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń

VIEWS