#MYPARK

00:36

Nowa linia ubrań Ivy Park (w ramach współpracy Beyonce i  Sir Philipa Greena z Topshop) trafiła do sprzedaży 14 kwietnia. Dzięki swojej szerokiej kolekcji przeznaczona jest nie tylko dla fanów sali treningowej, lecz dla wszystkich miłośników luźnych krojów.
 Pierwszy człon nazwy nawiązuje do imienia córki Beyonce (Blue Ivy) - nic więc dziwnego że piosenkarka została twarzą kolekcji. Drugi park symbolizuje dyscyplinę i walkę ze słabościami. W jednym z wywiadów przyznała,że w parku Parkwood Huston codziennie jako mała dziewczynka biegała z tatą i właśnie podczas tych treningów nauczyła się wytrwałości. 

Kolekcja zawiera m.in. : body,luźne topy, bluzy i legginsy
Ubrania dostępne na stronach : Topshop, Zalando, Nordstrom i IvyPark.com

Każdy kraj, w którym dostępna jest kolekcja, ma swoje hasło - "Polsko,gdzie jest Twój park"? 









You Might Also Like

49 komentarze

  1. Podobają mi się ubrania Ivy Park - są proste, ale jednocześnie przykuwają uwagę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalne zdjęcia , tez podobają mi się ubrania Ivy Park i kocham reklamę jak Beyonce mówi " Poland where is your park ? " <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam tą kolekcję, aczkolwiek jeszcze nie zachwyciła mnie w 100 % ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem pewna,ale na zalando wciąż pojawiają się nowe modele i propozycje łączenia ze sobą tych ubrań, może warto tam zajrzeć :)

      Usuń
  4. Niestety, jeszcze nie widziałam kolekcji, ale wygląda na to, że czas nadrobić zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie! na pewno przypadnie Ci coś do gustu ;)

      Usuń
  5. Zdjęcia świetne! :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM
    Życzę miłego wieczoru!
    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! na pewno zajrzę na twojego bloga,pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Podobają mi się takie głębokie wycięcia pod pachami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże zdj są idealne :O <3 masz niewiarygodny styl!
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardo mi się podobała cała kolekcja!

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi również,jest bardzo praktyczna - koszulka na każdą okazję :)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taką samą tylko czarną z białym napisem;) Ale jakość nie powala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest cienka,ale nosząc ją w taką pogodę jak teraz [lato] to według mnie jej materiał jest na plus :)

      Usuń
  11. jestem chyba jedną osobą, która się nie zainteresowała tą kolekcją :D

    xxx

    anna from http://stylelovely.com/mimundonormal/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a warto obejrzeć chociaż część tej kolekcji, jest naprawdę ciekawa pod względem krojów :)

      Usuń
  12. o kolekcji oczywiście słyszałam, zdjęcia wyszły Ci super :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) z chęcią zajrzę na Twoją stronkę!

      Usuń
  13. Świetne fotki, wyszły rewelacyjnie. Kolekcja również zapowiada się dobrze.
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba pomysł ze słowem park, bo pokazuje, że sport to nie tylko siłownia, że każdy może mieć swoje miejscie do ćwiczeń.
    Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, sport można uprawiać praktycznie w każdym miejscu z.. odrobiną chęci i pomysłu :)

      Usuń
  15. Świetna ta koszulka! :)
    Widziałam reklamę dotyczącą tej kolekcji i bardzo przypadła mi do gustu. Beyonce super się tam zaprezentowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zainwestować w taką koszulkę na lato :) PS. Beyonce zawsze się super prezentuje hih :)

      Usuń
  16. Świetna koszulka, ja kupiłam body i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałam je kupić, wygląda super,mam nadzieję że równie dobrze się nosi jak ta koszulka :)

      Usuń
  17. Zdjęcia są MEGA!
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia i fajne ciuchy

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam o tej kolekcji, ale wydaje się być naprawdę ciekawa ;) Świetnie wyglądasz w tej bluzce!

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawi mnie ta kolekcja, mozliwe że coś kupię :) Dodaję do obserwowanych! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna stylizacja i super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsze zdjęcie wygląda jak z jakiejś kampanii ♥

    OdpowiedzUsuń

VIEWS