Zielony poranek

11:20

Wystukując 'zielone koktajle' , nie zdawałam sobie sprawy ,że znajdę tyle informacji. W Internecie roi się od różnych przepisów, pomysłów na przyrządzenie i ich właściwości odżywczych. Jako dziecko miałam długie zęby do warzyw i owoców. Dziś sięgam po nie regularnie,a od tygodnia mogę przygotowywać domowe soki nie obawiając się barwników,ulepszaczy i sztucznych konserwantów. 

Smoothie ze szpinakiem:

-garść szpinaku,
-półtorej szklanki wyciśniętego soku z pomarańczy,
-sok z połowy cytryny,
-kiwi,
-jabłko,
-pół banana,
-lód 

*Wszystkie składniki dokładnie myjemy, obieramy ze skórki (z wyjątkiem jabłka), kroimy w kostkę i wrzucamy do blendera. 
*Zielone warzywo to nie tylko szpinak, wypróbuj koktajli z : sałaty, jarmużu, natki pietruszki, liści buraka,kolendry czy łodygi selera naciowego.
Chętnie wypróbuję waszych przepisów, piszcie śmiało. 






 

"Urządzenie do przyrządzania smoothie" Tchibo, jest bardzo proste w obsłudze, w zestawie: dwa pojemniki do miksowania (pojemność 300 i 590ml), pojemnik do miksowania zaopatrzony w podziałkę, dwie przykrywki do transportu (dzięki temu możemy zabrać swój koktajl do pracy czy na spacer) 

                             
                                                                                                                                             Miłego dnia! 


You Might Also Like

21 komentarze

  1. Gdzie udało Ci się upolować blender z Tchibo? Też na niego polowałam i jest wykupiony :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Objechałam całe trójmiasto i nie mogłam znaleźć pełna smutku i żalu zajechałam do ostatniego Tchibo w Gdańsku..był! wcześniej znalazłam na stronie www,ale niestety ale pięć minut i zniknęły.

      Usuń
  2. Też mam to urządzenie do koktajli ;) muszę spróbować Twojego ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w trakcie próbowania..wszystkiego, szukam różnych przepisów, ale ten naprawdę polecam! :)

      Usuń
  3. uwielbiam takie zielone drinki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od niedawna jestem do nich przekonana,ale naprawdę są pyszne :)

      Usuń
  4. Uwielbiam takie koktajle:) samo zdrowie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniami, uwielbiam takie cudne koktajle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super ten sprzęcik! chyba zastanowię się nad jego kupnem bo od pewnego czasu kuszą mnie takie zdrowe koktajle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz na niego polować,bo na stronie www już ich nie ma :( dzieki! :)

      Usuń
  7. Mmm koniecznie musimy to wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie! mam nadzieję ,że będzie Wam smakować tak samo jak mi :)

      Usuń
  8. Mniam, ale nabrałam ochoty. Musze koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już minęło kilka dni..więc niedługo powtórka ,bo też nabrałam ochoty na zielony koktajl, pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Bimba witamin ;)
    ale przyznam się szczerze, że zielone koktajle jakoś mnie odrzucają... :D

    a little Cup of Art – moda, sztuka, ilustracje, kultura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No raczej swoim kolorem nie przypominają drinków z palmą,ale najważniejsze jak smakują :)

      Usuń

VIEWS