#PERFECT LOOK 2

21:45



Jeżeli zaczęliście już swoje przygotowania do świąt na pewno odwiedziliście centra handlowe. W sklepach oprócz bombek, mikołajków i choinek pojawiły się cekinowe sukienki, brokatowe spodnie i dużo różnych mieniących się dodatków.
 Widząc to, bez wahania przymierzyłam kilka zestawów i zaplanowałam swój sylwestrowy strój. Uświadamiając sobie, że już za kilka dni obchodzimy Andrzejki, odłożyłam świecące ciuszki i zastanowiłam się, co tak naprawdę powinnam włożyć w ostatnią karnawałową noc. Uważam ,że pójście dwa razy w tej samej sukience nie jest żadnym błędem. Jednak,czy cekiny w tym przypadku są odpowiednie? 
Przypatrując się ostatnim hitom modowym idealną alternatywą okazuje się aksamit. Elegancki, lekko połyskujący, do tego możecie go znaleźć w każdej sieciówce pod różną postacią (od bielizny po buty). Przy tej stylizacji postawiłam na welurowe dodatki (po pierwsze to nie jest mój materiał a po drugie aksamitna sukienka  może wyglądać dość ciężko). Dlatego jako miłośniczka luźnych ubrań (nie mam pojęcia ile razy to już napisałam) wybrałam sukienkę z Zary, natomiast dodatki z &other stories, które możecie oglądać w "świeżo otwartym" sklepie stacjonarnym w Warszawie (pierwszy w Pl). Okulary - brylove. 

okulary-brylove/sukienka-zara/kurtka,buty,biżuteria-&otherstories

You Might Also Like

6 komentarze

  1. świetny kolaż! podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne buty, uwielbiam ten trend!

    dziękuje za odwiedziny u mnie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się nad trendem który przemyciłaś w tych bucikach, intryguje mnie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka i butki wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna propozycja <3.
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

VIEWS