Cztery ściany to coś więcej niż mieszkanie - wszędzie dobrze ale w domu najlepiej

23:51

Nie bez powodu piątki uznawane są za najlepszy dzień tygodnia. To wyjątkowy dzień ,w którym można złapać oddech po tygodniu ciężkiej pracy. Jeżeli tak jak ja, uważacie że ten wieczór jest kwintesencją szczęścia, tylko wtedy ,gdy spędzacie go pod kołdrą z ulubioną książką i gorącą herbatą,to wpis jest specjalnie dla Was. Zwłaszcza,gdy za oknem jest mglisto i wietrznie, więc ostatnią rzeczą,którą chciałybyście zrobić jest odwinięcie się z puchowej pościeli (na samą myśl, mam ochotę zakryć się po uszy). Wspominając o plusach domowego zacisza, zastanawiam się,co tak naprawdę je tworzy. Co sprawia, że w domu czuję się najlepiej?
Macie problem z koncentracją? Zastanawiacie się co podarować swojej przyjaciółce na kolejne urodziny? Jest kilka rzeczy, dzięki którym sprawicie,że jej domowe cztery ściany okażą się czymś więcej...

Channel n○5 - przez chwilę każda z nas zanurzyła się w tym delikatnym zapachu. Ich głównym składnikiem są kwiaty - kwitną tylko przez trzy tygodnie w roku. Podążając tą drogą...  człowieka zdobi biżuteria, bluzka, czy ulubiony perfum. Za zdobienie domu odpowiadają kwiaty. Dzięki nim tworzę spokojną domową oazę, przy której wspomnieniami wracam do wiosny, pory,w których jest ich najwięcej (oczywiście, w przerwie między nauką,a tworzeniem to-do-list,dlatego tak uwielbiam piątki - gdzie książki akademickie rzucam w kąt). Przypomnijcie sobie o ostatnim bukiecie jaki otrzymaliście lub jaki sobie sprawiliście. Miło,prawda? 


W każdym domu powinna znaleźć się domowa biblioteczka. Staroświeckie? W modzie wykorzystujemy vintage, a więc jeśli tak - niech książki zdobią nasze wnętrze. (co prawda, jestem dopiero w trakcie tworzenia takiej półki,ale wiem że wraz z końcowym efektem będę usatysfakcjonowana podwójnie - i z chęcią podzielę się z Wami jej zawartością, to coś w stylu #przed i #po..) 




Sercem domu jest kuchnia, tam też odbywają się spotkania.Stamtąd wydobywają się najsmaczniejsze zapachy i przyciągną niejednego głodomora (poranny zapach świeżo zaparzonej kawy jakoś szczególnie mnie zachęca). Takie drobne elementy jak kubek,talerzyk, a nawet koszyk na pieczywo może ozdobić nasze wnętrze. Dlatego warto zaopatrzyć się w coś ,co z samego rana będzie wywoływało u nas uśmiech (chociaż z doświadczenia wiem,że bywa z tym różnie) 


''Picture of you,picture of me'' - Charakterystyczną ozdobą domową ,są zdjęcia. Przypominają nam o wszystkich miłych chwilach. Zdobią 90% mieszkań (także i moje).Polecam zrobić wcześniejszy szkic rozplanowania ramek przed wierceniem. Dziury w ścianie zdecydowanie nie wyglądają designersko...
Podróże nie muszą się kończyć wraz z przekroczeniem progu w domu, niech te chwile pozostaną - nie tylko w waszej pamięci,ale i na ścianie.


Świeczki,świeczuszki i wszystkie inne pachnidła to zdecydowane moje ulubione umilacze. Dom nie powinien tylko wyglądać,powinno się go również czuć. Oprócz tego,że tworzą romantyczny nastrój, są dostępne w przeróżnych opakowaniach i zapachach - dlatego kupowanie ich nie wprawia mnie w żaden kłopot - biorę wszystkie.. chociaż zastanawiam się czy prędzej nie udałoby mi się stworzyć szafki z kolekcjonerskimi świeczkami, niż z książkami.. :) 

Na atmosferę domową nie wpływają tylko domownicy,ale również to,co się w nim znajduję. Dlatego tak ważnym elementem są ozdoby. Przedstawiając wszystkie moje pomysły mogę wywnioskować,że dzięki nim w domu czuję się zdecydowanie najlepiej. Propozycji na umilacze wnętrz jest o wiele więcej, pamiętajcie,że to Wy jesteście ich kreatorami - bo nawet najzwyklejsza butelka po winie ze świecącym sznurem ,może stać się lampką.

Jeżeli przygotowujecie się do robienia świątecznych prezentów bądź chcecie coś zmienić w swoim domu, zajrzycie tu, gdzie otrzymacie super promocje do Home&you.
fot. Kasia Lewandowska

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Super post!! Zdjęcia świetne i w ogóle dzięki Tobie zdałam sobie sprawę czego mi brakuje w moim pokoju... ramek ze zdjęciami moich bliskich <3 !
    Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też w ikei kupiłam ta waniliowa świeczkę xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma ładny zapach,ale wole zdecydowanie te czerwone :)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam sporo świeczek na moim parapecie :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja też..teraz,podczas jesieni/zimy pale je od popołudnia do wieczora, dają fajny blask ;)

      Usuń

VIEWS