Szary sweter

19:29

Czy macie swoje ulubioną/uniwersalną rzecz którą mogłybyście nosić przez wszystkie pory roku?  Z pewnością są to jakieś trampki (tak, chyba myślę o conversach - chociaż nie, przecież w zimę, nawet takiej bez śniegu zdecydowanie nie nadają się do noszenia), spódniczki -  nie zauważyłam żeby były ulubieńcami młodych dziewczyn,mimo że możemy je nosić i całym rokiem...w każdym bądź razie - ja wybieram sweter. Jest idealny o każdej porze dnia i roku. Jeżeli podążacie za moimi stylem bez problemu odgadniecie ,że jest kroju oversize. 


Swetry...zagościły na wystawach wszystkich sklepów i chyba każdy się ze mną zgodzi,że to fajna alternatywa  dla kurtki (kiedy jeszcze nie doskwiera mróz, ani nie parzy słońce).

 Sam fakt,że pod swetrem mam golf sprawia,że wszystko brzmi dość ciężko. Natomiast jestem fanką grubych dzianin i wszystkich elementów zakrywających szyję(tj.apaszki,kołnierzyki, szaliki i golfy) - dlatego postanowiłam połączyć wszystko w jedną całość. Te wszystkie rzeczy sprawiają,że czuję ulgę, gdy mam problem z "ubraniem się". Są uniwersalne, ulubione i nie wyobrażam sobie sytuacji, w której jedna z nich się zniszczy. Dlatego już szukam podobnych swetrów (ps. w lumpeksach możecie znaleźć naprawdę świetne wełniane perełki, które posłużą jeszcze nie jeden rok). Czarny golf jest w mojej liście top dziesięć (a o samej liście przygotuję dla Was osobny post),dlatego tym samym staje się najczęstszą rzeczą noszoną w sezonie jesienno-zimowym.







buty-h&m/golf-orsay/kardigan-c&a/spodnie-newlook/zegarek-swatch
zdjęcia : Kinga Wojszel (klik

You Might Also Like

23 komentarze

  1. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sweter mi się podoba, wygląda na bardzo cieplutki :)
    co do ulubionych rzeczy... to zdecydowanie dla mnie są to najróżniejsze swetry - oversizowe, jak i te bardziej dopasowane- jeśli mają kolor który mi pasuje to mogłabym je nosić non stop :)
    a co do grubych ubrań, które można znaleźć w lumpeksie to zdecydowanie masz rację - niedawno upolowałam duży sweter, wystarczyło, że trochę go poprawiłam po swojemu i jest świetny! :D
    pozdrawiam, zapraszam :-)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super,ja też znalazłam dużo fajnych swetrów .. trzeba czekać tylko na dostawę i ruszyć po kolejne hehe ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam tego typu swetry!
    Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kardigan. Cała stylizacja super. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szar jest idealną baze wolę go od bezu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również ale sweter w bezu tez wyglada całkiem fajnie
      chociaż zgodzisz się,że łatwiej jest dopasować coś do szarego niż bezu;)

      Usuń
  6. Ja już coraz częściej wyciągam grubsze swetry z mojej szafy.
    Co to dopiero będzie w zimę, to koszmar!
    Co do stylizacji to jak najbardziej w moim stylu!
    Bardzo mnie się podoba.
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ten sweter bardzo Ci pasuje, dodatkowo świetnie się sprawdzi o tej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię takich swetrów ale stylizacja ogólnie na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam sweter bo bracie...uwielbiam go lato/jesień/zima/wiosna zawsze przy mnie i męska marynarka *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo, świetnie, myślę że gdybym miała brata, jego szafa byłaby tez moją, uwielbiam "za duże" ciuszki ;)

      Usuń
  10. Piękny jest ten sweter. Idealnie Ci pasuje. Świetne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja:)
    Mega Ci pasuje :*
    nataliistylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie,całość bardzo trafia w mój gust! Spodnie rewelacyjne,golfy pokochałam w tym sezonie, a szare swetry są dla mnie idealne cały rok, a twój jest genialny! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Moją uniwersalną rzeczą byłaby dobra marynarka - taka do pracy, do knajpy, na zakupy, na wyjazd. Marynarka, bo ja jestem z tych co lubią klasykę w wydaniu raczej eleganckim. Ale twój sweter/kardigan jest bardzo fajny, ja planuję w najbliższym czasie zrobić jeden look z podobnych kardiganem który mam od roku. Póki co poczekam na +4 stopnie, które zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń

VIEWS