Kwiaty i nie tylko

12:46

Wyprzedaż to idealny czas aby uzupełnić szafę letnimi niezbędnikami za niewielką sumę (co kupić na przecenie). Kiedy cena ubrań spada nawet o 70%, ciężko ominąć taką okazję. Moje podejście do wyprzedaży zmienia się z każdym rokiem. Kilka lat temu mogłabym bić się o bluzkę przecenioną ze 100zł na 20zł (wykonaną z domieszką wełny na którą jestem uczulona) bo to przecież świetna okazja i wyjść ze sklepu z torbą tanich, kolorowych,nowych ciuchów. Jednak w tym roku kupuję jedynie dobre jakościowo zestawy, które mogą posłużyć mi kilka sezonów, bo po roku nie przestaną być modne (no dobra,nie dotyczy strojów kąpielowych).

Na zdjęciu prezentuje Wam moją wyprzedażową perełkę - sukienkę z wyciętym,falistym dekoltem.Przyznaję -nie przepadam za sukienkami na ramiączkach, lecz kolor i krój zachęciły mnie do jej kupna. Do tego dobrałam bluzo-bomber (wykonaną z cienkiego materiału), która ożywiaja stylizację. Wiązane espadryle to wisienka na torcie. Bez nich nie wyobrażam sobie lata. Na ulicach pojawiają się już trzeci sezon i mam wrażenie, że z każdym latem lubię je coraz bardziej. 
W ten sposób sukienka stała się bazą o której z pewnością wiele słyszeliście (sukienka + kurtka jeansowa/ sweter/ marynarka /szpilki/ trampki -co tylko chcecie) .Co prawda na "całą tą" bazę  składają się głównie białe koszulki, jenasy, czarne szpilki i ..nasza ulubiona mała czarna - zmieniłam to ubierając kolorową sukienkę?

A Wy upolowaliście coś ciekawego podczas wyprzedaży? 
miłego dnia!  








fot. g.kucharski
sukienka-mango/ bomber-c&a/buty-wrangler

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Swietny kolor sukieneczki jak i ona sama:)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw, a najbardziej podobają mi się kolorowe espadryle. Ja sporo w tym roku upolowałam na wyprzedażach, niedługo zrobię o tym wpis ;) zapraszam do siebie i pozdrawiam Angela
    http://szafaangeli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie muszę zajrzeć, jestem ciekawa co tam ciekawego wyhaczyłaś :) pozdrawiam!

      Usuń
  3. super (: moja uwage przykuła kolorowa kurtka i świetne buty....sukienka baza do praktycznie każdej stylizacji (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś ją założyłam w wersji nieco bardziej eleganckiej i równie dobrze wygladała :)

      Usuń
  4. Fajny zestaw. Tak świeżo i energetycznie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne buty i kurteczka! :)
    śliczna jesteś :*
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, bardzo dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli w efekcie przekazałam to co chciałam ;) pozdrawiam!

      Usuń
  7. no i pięknie to zestawiłaś, tak radośnie, młodzieńczo, z polotem! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny, letni zestaw :)
    Sukienka przypomina trochę koszulę nocną. Ostatnio dużo projektantów używa takiego motywu na pokazach.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe,ja nie widziałam ani jednego takiego motywu na pokazach,przyozdobione koronką a nie wycięciami i wyokonane innego materiału, ale może coś przeoczyłam :) dzięki

      Usuń
  9. Piękna ta sukienka ;) Super zestaw!

    OdpowiedzUsuń

VIEWS