Zaful review

17:11

Zakupy online? Wolicie kupować "w ciemno" (ale w zaciszu własnego domu) wiedząc że większość nietrafionych ubrań można zwrócić,czy większą frajdą jest dla wasz buszowanie po centrach handlowych?Zakupy w Internecie to codzienność- mimo tego i tak stosuję ta drugą - może nudniejszą opcję. Samo przymierzanie i przechadzanie między sklepami jest dla mnie przyjemnością. Chyba czytelnicy płci przeciwnej nie wiedzą o czym mówię. Preferuję przymierzyć daną rzecz zanim ją kupię (wyjątki: znam sklep ,rozmiarówkę ,tzw.stały klient)
 Chociaż tym razem było inaczej...



zegarek - klik

Miesiąc temu otrzymałam od Zaful przesyłkę. Ku mojemu zdziwieniu rzeczy ze sklepu (zupełnie obcego aż do teraz )  wykonane solidnie, materiał jest zgodny z opisem, a jakość nienaganna. Przytoczę coś co na pewno znacie..  jedna z waszych koleżanek albo nawet ty zamówiła ubranie ze stronki www której nie znacie,prawda? W rzeczywistości "S" które nosicie, wyglądało jak ''XXS'' a Pani ze zdjęcia wyglądała w niej o niebo lepiej od Ciebie. Typowe.A no i niebieski kolor stał się wyblakłym błękitem.Dlatego dziś z ręką na sercu polecam Wam ten sklep - zrobicie zakupy z których będziecie zadowolone! Zamawiając swoją pierwszą paczkę miałam pewne obawy. A co jeśli po praniu materiał się zniszczy? Po założeniu nie będzie wyglądał tak dobrze? A może w ogóle nie przypadnie mi do gustu. Przecież moje "M" w H&M nie musi być "Tą" idealną emką w Zaful. Na szczęście wszystko wygląda bardzo dobrze. Nie ukrywam - obcięłam parę nitek, ale to w ogóle mnie nie zniechęciło przy wystawianiu ogólnej opinii. Dodatkowo kontakt ze sklepem jest perfekcyjny. W przeciągu kilku godzin otrzymywałam wiadomości zwrotne dotyczące wysyłki (na którą czekałam 2 tygodnie). Asortyment Zaful jest ogromny. Znajdziecie tam sukienki,bluzki,koszulki ,topy,komplety  stroje kąpielowe i piękną,zmysłową bieliznę.
Radę którą do Was skieruję dotyczącą zakupów z nieznanych sklepów jest bardzo prosta.. należy sprawdzać rozmiar zgodnie z tabelką podaną na stronie. Przeczytać z jakiego materiału jest zrobiona, czy ewentualnie jeszcze da się rozciągnąć czy powinniśmy zamówić większą i czy rzeczywiście będziemy się dobrze w tym czuć. #mądrala.


sukienka - klik (podobna) 


choker - klik 


bluzka - klik 

You Might Also Like

19 komentarze

  1. świetna ta jeansowa sukienka, ja uwielbiam zakupy w necie i ten dreszczyk emocji w oczekiwaniu na paczkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak,codzienne sprawdzanie wiadomości, skrzynki na listy i wyglądanie za kurierem, też to lubię :)

      Usuń
  2. wow jak śliczna jest ta biała bluzka z kwiatami! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy :) Sama również polubiłam ten sklep za jakość :) Z rozmiarówką trafiłam idealnie :)
    Poklikałam :) $3.10 ; $20.99; $1.46
    P.S. Link do sukienki masz zły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest link do sukienki ze zdjęcia, tylko do podobnej, tak jak zaznaczyłam w nawiasie :)

      Usuń
  4. Czekam na swoją przesyłkę, tego chokera nie mogę się doczekać haha :P poklikane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noszę go bardzo często i na szczęście jeszcze się nie zniszczył,a więc jakoś ZAFUL jest naprawdę dobra:)

      Usuń
  5. Czy jest możliwy zwrot towaru?

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie naprawdę dużo fajnych ubrań można u nich nabyć :) Jak szukacie jakiś informacji o tym sklepie - o dostawie, zwrotach itd. to odsyłam Was do tej stronki - http://buyercab.com/pl/zaful :)

    OdpowiedzUsuń

VIEWS