#PERFECT LOOK 4

14:31


You Might Also Like

9 komentarze

  1. Moja 'moda' rządzi się własnym życiem. Daleko jej od wszelkich trendów, dlatego nie zakochałam się w gorsetowych bluzkach i kabaretkach. Wybieram proste rzeczy, uniwersalne na więcej niż dwa sezony. Z pokazanych rzeczy podobają mi się beżowe buty, szorty i pasek :) klasyki nigdy dość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielam Twoje zdanie :) Niestety tutaj nie ma szortów hihi,to spódniczka.

      Usuń
  2. nadal nie jestem przekonana do tych pasków gorsetowych i raczej nie będę, ale obecna moda ma tyle ciekawostek, że na pewno wyciągnę coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te baletki/balerinki są świetne;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszulki z gorsetem są genialne!!! podobnie jak falbany i hafty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  6. KOCHAM GORSETY! <3 SUPERR!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ta czarna bluzka nawet ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

VIEWS