flower power

11:07

To wszystko zaszło za daleko - kwiaty "weszły mi na głowę".
Mimo wszystko,to całkiem dobrze,ponieważ w tym sezonie kwiaty powinny pojawić się wszędzie,a szczególnie w szafie - Na kopertówkach, sukienkach w stylu lat 70, płaszczach a nawet jeansach. Nie popadając w paranoje zaczęłam od koszuli. Chociaż patrząc na te hartowane torebki, nie mogę doczekać się kolejnej wizyty w centrum.  A Wy? Wolicie kwiaty w doniczkach czy dzięki nowym trendom zamieniacie się flowerpowergirl?


             






koszula-stradivarious/spodnie-zara/okulary-sinsay/naszyjnik-w.kruk

You Might Also Like

13 komentarze

  1. ja jestem zdecydowanie zwolennikiem kwiatów na ubraniach :) a ten ostatni trend bardzo mi się podoba. Uwielbiam takie motywy. W doniczkach natomiast no cóż... wytrzymują ze mną jedynie kaktusy i storczyki. Stale zapominam o podlewaniu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi osobiście podobają się kwiatuszki na ubraniach! A jak na sukience to juz w ogóle :) koszule masz świetną!
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna koszula! Ja jestem zakochana w tych kwiatowych motywach :)
    Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula jest naprawdę śliczna, genialnie to wygląda, cudo! :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny haft na koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przepadam za tym trendem, kwiaty lubię tylko ścięte w wazonie ale.. podoba mi się ta koszula! bardzo klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haft na koszuli przyciąga uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula jest oszałamiająca, mam podobną upatrzoną w Zarze :)
    https://bijoch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja naprawdę pokochałam hafty! ;) moje znalazły się na spódnicy ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam motywy w kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie koszule z haftami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna koszula <3 O wyszywanych trendach pisałam jakiś czas temu i jestem nimi zauroczona! Dzięki za odwiedziny :* Zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna koszula, kwiaty na wiosnę i lato Jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń

VIEWS