5 trendów na jesień, które mają ręce i nogi

17:49

Co sezon na sklepowych półkach widnieją coraz to różniejsze i dziwaczniejsze stroje. Niekótrych trendów nigdy nie zrozumiem, ale na szczęście nie muszę, bo znalazłam pięć elementów garderoby do których nie trzeba się przyzwyczajać ani zbytnio starać aby je dostać. One po prostu są ponadczasowe.  Jak zwykle jesienią i zimą nosimy swetry,co nie jest żadną nowością i właściwie nikomu nie muszę tego mówić. Nowością są za to golfy, które można zaciągnąć aż po uszy.
PS. trend w sam raz dla tych, który nie lubią szalików lub tak ja ja.. nie trafiły na ten jedyny.

Kożuchy. Pojawiły się prawie we wszystkich możliwych kolekcjach. Najbardziej pożądanym krojem są oversizowe w czarnym, karmelowym lub bordowym kolorze. Kożuchy zastąpią "nasze" ulubione bomberki.

#redisnewblack, takie hasła znajdują się na każdym bilbordzie. Kolor najlepiej sprawdzi się w wersji total look, chociaż jeżeli nie jesteście przekonane, sama marynarka też będzie wyglądała zjawiskowo. 


Od zawsze pożyczam koszulki swojego chłopaka (kto tego nie robi), bluzy (na porządku dziennym), ale co dalej? Garnitury!Na szczęście obejdzie się bez pożyczania. W wielu sklepach (w tym sieciówkach) dostaniemy piękne komplety w przeróżnych kolorach. Męski styl zainspirował wiele domów mody. Aby się nieco wyróżnić stawiamy na mocne, może nieco odważne barwy. 
I po raz kolejny bardzo cieszę się, że mój płaszcz w kratkę przetrwał więcej niż jeden sezon, bo jesienią kratka,szczególnie ta w stonowanych kolorach wróci na salony. Gotowi na modę w .. ''kratkę'' ? 


You Might Also Like

15 komentarze

  1. Kożuchy i płaszcz w kratkę mi się najbardziej podobają 💞
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kożuchy to dla mnie numer jeden! świetne i stylowe

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny masz płaszcz w kratkę - też się nad takim zastanawiam. Czerwień uwielbiam, podobnie jak damskie garnitury. Jedynie idealnego golfa brakuje w mojej szafie. Ufam, że tej jesieni go znajdę ;) Pozdrawiam Angela

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wymienionych przez Ciebie trendów marynarka jest chyba moim ulubionym. Sama planowałam kupić jedną w tym roku, ale pieniążki rozpłynęły się na nieco inne ubrania i w ostateczności nie mam marynarki. Pewnie dokupię w następnym miesiącu, albo zimę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swetry na sezon jesienno zimowy są mile widziane w mojej szafie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. powiem szczerze, że podobają mi się te trendy :) garnitury, kożuchy, kratka... jestem na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O to chyba w tym sezonie będę modna;) kożuch już mam, czerwieni u mnie w szafie dostatek, podobnie ze swetrami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I really love the collections that you shared

    www.glamourzone.org

    OdpowiedzUsuń
  9. Kożuch <3 chcę taki kożuch :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się mod ana te kożuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam damskie garnitury <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

VIEWS