Things of the month #1

22:36

1.Sukienki w kwiaty o różnych długościach to hit ostatnich tygodni. Co oznacza,że zimą wcale nie musimy z nich rezygnować. W tym przypadku sweter lub zwykły kardigan sprawdzi się doskonale jako coś wierzchniego. Najlepiej, gdy sięgniemy po nieco bardziej kryjące rajstopy niż dotychczas, a na samą górę narzucimy długi płaszcz. Łączenie cienkich materiałów przeważnie z krepy z wełnianymi swetrami jest niezłym wyzwaniem, którego końcowy efekt wygląda całkiem nieźle. #Ulubione zestawienie

2.Fakt iż ¾ miejsca na półce z kosmetykami zajmują lakiery to czysty przypadek. Z racji tego, że wolę powierzyć swoje paznokcie w ręce dobrej kosmetyczki ,wiem że nie stanie mi/im się krzywda. Brzmi co najmniej jakbym pisała o operacji plastycznej, nie mniej jednak widzę w tym wiele wspólnego. Jedyną frajdą jest wybieranie kolorów, tym razem przepiękna czerwień –Juicy Strawberry 067 Semilac.


3. Moim codziennym popołudniowym rytuałem jest nic innego jak zapalanie kominka. W prawdzie mówiąc to nic takiego, ale jak sami wiecie, największy klimat tworzą świecie. Od kilku miesięcy stosuję woski, a intensywny zapach zawdzięczam Yankee Candle , których świąteczna woń tylko podkreślała czas zbliżających się świąt.
 4.Do której grupy mogę zaliczyć urodzinowy (listopadowy) prezent rozpakowany po świętach? Wyjazd w góry i zamieszanie przedświąteczne zupełnie wymazało mi z głowy informację, że gdzieś na dnie szafy znajduje się nierozpakowana paczka. Le Songe to Polska marka, która zadbała o wygodę każdej z nas,produkując ubrania homewaer ze 100% bawełny. Personalizacja to tylko jedna z wielu zalet, która uczyni koszulę jeszcze bardziej wyjątkową.

5.  W ostatnich miesiącach nic tak mnie nie cieszy jak zakup nowego swetra. Ta część garderoby zdominowała moją szafę. Chociaż w sklepach mamy wybór naprawdę różnych kolorów to moją uwagę skupiły te w odcieniach bieli i beżu. Po przeszukaniu szaf mojej i mamy znalazłyśmy nawet sporo swetrów w tym odcieniu i prawdopodobnie w kolejnych postach będziecie mieli okazję je zobaczyć. A wszystko to zaczęło się od przepięknej sesji zdjęciowej Marty Dyks do styczniowego numeru Elle. 



6. Do samodzielnego urządzania mieszkania zostało mi jeszcze dużo czasu, jednak wykorzystuję swoje niespełnione marzenie o zawodzie architekta i zapisuję fajne wnętrzarskie strony, które kiedyś mogą mi się przydać. Jednym z nich jest sklep Westwing, który zrobił na mnie piorunujące wrażenie. Ich sklep stacjonarny znajduje się w Warszawskiej Arkadii(co ciekawe jako jedyny stacjonarny na świecie!) Do tej pory marka działała online. Jej wielkim plusem a jednocześnie wyróżniającą cechą jest zmieniająca się co jakiś czas kampania ,dzięki której asortyment jest naprawdę różnorodny . Wood & paper tworzy meble inspirując się nowoczesnym stylem łącząc to ze wzornictwem z lat 50 i 60. Projektanci pokochali drewno i to z niego wydobywają największe perełki. 





You Might Also Like

1 komentarze

VIEWS