Merry Christmas!

15:59

 Motyw pakowania prezentów wraca tu niezmiennie co rok, tak więc można to uznać za małą tradycję. Dokładnie rok temu przedstawiłam Wam kilka propozycji zdobienia paczek (klik , klik). Zaczynając od końca kilka słów na temat oznaczania. Szkoda by było dostać kapcie, które miały powędrować do dziadka, tak więc podpisywanie jest czymś niezmiernie ważnym. Kiedy postanowiłam odłożyć niebieski długopis do piórnika długo nie trwało zanim wymyśliłam inny rodzaj etykietowania niż zwykle. Jako dziecko uwielbiałam "pożyczać" pieczątkę firmową taty i stemplować wszystko co popadnie. Tak więc nie zastanawiając się długo - wykorzystałam pieczątki dostępne w księgarni. Układanie wyrazów, imion i świątecznych przypisków sprawiło mi wielką frajdę.


      





  Można uznać,że z roku na rok udaje mi się wymyślić coś nowego, może inspirującego, lecz w kwestii wyboru papieru jest dokładanie odwrotnie. Sądząc po szybkości z jaką zniknął szary papier ze sklepowych półek można stwierdzić,że nadal jest na topie.Tak jak zaznaczyłam rok temu, przyjmie na siebie wszystko - więc dla ułatwienia również i w tym roku postanowiłam go użyć . Broniąc się, wstążki które wyjęłam ze świątecznego pudła były w różnych kolorach, w związku z tym wybrałam papier pod wstążki,a nie wstążki pod papier. Podsumowując - to coś w rodzaju wykorzystywania materiału z głową.
           
 Kilka słów na temat prezentów. Każdy wybiera je sam dostosowując do charakteru drugiej osoby i przede wszystkim ceny, więc nie widzę sensu,aby cokolwiek proponować (chociaż nawet jeżeli bym chciała, w dzień przed Wigilią na pewno  nikomu  się to nie przyda,a może nawet zdenerwuje, gdy okaże się ,że proponowana najnowsza książka jest starym klasykiem,a Pani w sklepie zapewniała ,że jest inaczej :) ). Jednak dla spokoju dodam, że książka, koszula,czy biżuteria są sprawdzonymi i przede wszystkim trafionymi prezentami, z których Wasi najbliżsi na pewno się ucieszą. 

(A moje propozycje prezentowe na zdjęciu są tylko przykładem, bo pod warstwą papieru znajdują się zupełnie inne rzeczy, które są niespodzianką dla mojej rodziny)              











MERRY CHRISTMAS EVERYONE! 



                          

You Might Also Like

1 komentarze

VIEWS