#PERFECT LOOK 1

20:45


Pierwszą układanką którą dla Was przygotowałam to coś z typu #all_black. Pomyślałam,że spodoba się wszystkim, bo stylizacja będzie bezpieczna, wygodna i nie popełnię gafy na samym starcie. Większość z nas woli  zimne kolory,więc wyskakując tu z czerwoną kurtką mogę stracić pierwszych obserwatorów i miłośników : minimalizmu,chociaż uważam ,że ubierając się od stóp do głów w kolory,możemy wyglądać o wiele ciekawiej nie zmieniając znaczenia tego słowa. Oczywiście czarne spodnie, czarna koszulka, kurtka i torba jest o tyle "łatwa",że podczas poszukiwań ubrań do układanki nie zdążyłam wypić kawy. To zdecydowanie przeważający kolor..we wszystkich sklepach. Nuda. Druga miała być idealna, przełamać stereotypy, tak,mówię o Kenzo x H&M - ale dopasowanie dodatków,czy butów do tych wzorzystych bluz i tygrysich kombinezonów było tak trudne,że się poddałam. No i jest ta : do trzech razy sztuka. Nie mogło zabraknąć jeansu i połączenia eleganckich spodni ze sportową bluzą. Największą uwagę zwróciłam na buty. Są z limitowanej kolekcji Marini x Zalando ( pojawiła się na Zalando 27.10). Marini podjęło współpracę m.in z marką Timberland, Martens i Reebok. Cena za parę jest naprawdę zaskakująca aczkolwiek buty są mega oryginalne.

plecak-forvert/kurtka jeansowa-vero moda/czapka-ivy park(beyonce dla zalando)/kardigan-new look/spodnie&szal-top shop/koszulka-levi's/bluza-h&m

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Ciekawe rzeczy . Ja na pewno nie uciekne jak dasz czerwoną kurtkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie czarne stylizacje ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trudno aby pominąć "czarną" stylizację.. z pewnością kiedyś się tu pojawi ;)

      Usuń
  3. Wszystkie kolory jakie lubię, bardzo ładne rzeczy :)

    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię bardzo kolor khaki :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rzeczy, buty bardzo mnie zaciekawiły :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buty są mega specyficzne,ale to dobrze że wpadły Ci w oko ;)

      Usuń
  6. Genialna bluzka z levi'sa ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko mi się podoba <3

    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Khaki jest mega :) świetna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż trudno uwierzyć że przekonałam się do tego koloru dopiero...miesiac temu!

      Usuń
  9. Połączyłabym rzeczy zupełnie inaczej, ale tylko dlatego, że mam inny styl :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  10. Sądzę, że nikt nie ucieknie, gdy raz zobaczy czerwoną kurtkę ;) Najważniejsze byś pokazywała to co Tobie się podoba.
    Podobają mi się Twoje propozycje, oprócz butów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no tak mi się napisało,ale tak jak piszesz,zawsze i tylko zawszę będę pokazywała to co mi się podoba ;) ta kolekcja marini x zalando jest naprawdę "ekstremalna" - dlatego albo się kocha te buty albo nienawidzi ;) pozdrawiam!

      Usuń
  11. Ta koszulka z Levisa jest genialna ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda,jest super - mam taką białą i nosi się idealnie ;)

      Usuń
  12. Mam w planach zakup płaszczyka, ogromnego szala i spodni z eko skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne rzeczy !!! Uwielbiam khaki :)

    OdpowiedzUsuń

VIEWS